loader image

Regulamin Strony


REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO WWW.DRJANSWIERCZ.PL

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Niniejszy dokument jest regulaminem, w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
      o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) (dalej: „Ustawa”).
    2. Regulamin określa w szczególności warunki dostępu do treści zawartych na stronie internetowej Serwisu, a także zasady postępowania reklamacyjnego przez Jana Świercza prowadzącego indywidualną praktykę lekarską pod firmą Jan Świercz (adres prowadzenia działalności: ul. Zygmunta Wróblewskiego 64f, 05-250 Radzymin), pod numerem NIP: 9512372554, REGON: 146924484 („Jan Świercz”), przyjmujący Pacjentów w podmiocie leczniczym prowadzącym działalność leczniczą pod firmą DOPPLER INSTYTUT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Josepha Conrada 24/U4, 01-922 Warszawa), dla której Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego prowadzi rejestr pod numerem KRS: 0001062401, NIP: 1133014183, REGON: 386037610. („Doppler Instytut”).
    3. Właścicielem Serwisu znajdującego się pod adresem https://drjanswiercz.pl/ jest Jan Świercz.
    4. Korespondencję elektroniczną dotyczącą działania Serwisu należy kierować na adres
      e-mail: jan.swiercz@dopplerinstytut.pl, natomiast przesyłki pocztowe należy kierować na adres: Conrada 24/U4, 01-922 Warszawa.
  1. DEFINICJE
    1. Administrator – administratorem Serwisu jest Jan Świercz.
    2. Administrator Formularza Kontaktowego – administratorem formularza kontaktowego jest Doppler Instytut. 
    3. Ankieta – dobrowolny i anonimowy formularz o charakterze informacyjnym, dostępny
      w Serwisie, którego wyniki nie stanowią diagnozy medycznej, wywiadu lekarskiego ani porady medycznej.
    4. Formularz Kontaktowy – formularz kontaktowy dostępny po przekierowaniu z Serwisu na stronę https://www.dopplerinstytut.pl/umow-wizyte#formularz, za pomocą którego Pacjent rejestruje się na wizytę stacjonarną w Placówce.
    5. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
    6. Pacjent – osoba zwracająca się o udzielenie świadczeń zdrowotnych lub korzystająca ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Jana Świercza w Placówce Doppler Instytut.
    7. Placówka – miejsce wykonywania działalności leczniczej przez Doppler Instytut pod adresem ul. Josepha Conrada 24/U4, 01-922 Warszawa, ul. Surowieckiego 8, 02-783 Warszawa
    8. Płatność –płatność, do dokonania której Użytkownik jest zobowiązany po wypełnieniu Formularza Kontaktowego i umówienia terminu wizyty w Placówce, w celu rozpoczęcia Świadczenia Zdrowotnego.
    9. Regulamin – niniejszy „Regulamin korzystania z serwisu internetowego https://drjanswiercz.pl/”.
    10. Regulamin Serwisu Internetowego Doppler Instytut – regulamin serwisu internetowego dostępny na stronie Doppler Instytut, pod adresem: https://www.dopplerinstytut.pl/Doppler-Regulamin-kwalifikacji-on-line.pdf.  
    11. Serwis – strona internetowa zarejestrowana pod adresem https://drjanswiercz.pl/
    12. Serwis Internetowy Doppler Instytut – strona internetowa zarejestrowana pod adresem https://www.dopplerinstytut.pl/
    13. Środki Komunikacji Elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykonywaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, w szczególności pocztę elektroniczną.
    14. Świadczenia Zdrowotne – usługi służące profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia oraz inne działania medyczne, wynikające z procesu leczenia lub przepisów odrębnych regulujących zasady ich wykonywania, złożone
      z określonej procedury zdrowotnej, wymaganej do zrealizowania danego świadczenia medycznego,
    15. Ustawa o Prawach Konsumenta (UPK) – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).
    16. Ustawa o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (UPP) – ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. 2009 Nr 52, poz. 417 z późn. zm.).
    17. Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną (UŚD) –ustawa z dnia 18 lipca
      2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
    18. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która wypełnia Formularz Kontaktowy dostępny w Serwisie Internetowym Doppler Instytut celem umówienia terminu wizyty w Placówce. 
  1. ZAGADNIENIA OGÓLNE
    1. Administrator zapewnia Użytkownikom połączenie z Serwisem poprzez Środki Komunikacji Elektronicznej w celu ułatwienia komunikowania się Użytkowników z Placówką. 
    2. Wypełnienie i przesłanie Ankiety polega na anonimowym i dobrowolnym zaznaczeniu odpowiedzi przez Użytkownika. Wynik Ankiety wykazuje prawdopodobieństwo wystąpienia schorzenia żylaków przymacicza osoby wypełniającej Ankietę. Ankieta nie może zostać uznana za wywiad lekarski – nie można na jej podstawie orzec o stanie zdrowia Pacjenta, tym samym jej wynik nie jest w żaden sposób wiążący zarówno dla Pacjenta, jak i dla Jana Świercza. 
    3. W celu wypełnienia i przesłania Formularza Kontaktowego należy skorzystać
      z przekierowania z Serwisu na Serwis Internetowy Doppler Instytut pod adresem: https://www.dopplerinstytut.pl/umow-wizyte#formularz

Wypełnienie Formularza Kontaktowego ma na celu umówienie się na wizytę w Placówce Doppler Instytut. 

  1. ZASADY KORZYSTANIA Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO
    1. Administrator Formularza Kontaktowego prowadzi bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem Serwisu Internetowego Doppler Instytut, zapewniając poprawność jego działania.
    2. Wyrażając zgodę na przestrzeganie Regulaminu Serwisu Internetowego Doppler Instytut na etapie przesyłania przez Użytkownika Formularza Kontaktowego jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków Regulaminu Serwisu Internetowego Doppler Instytut.
    3. Rozpoczęcie korzystania ze Świadczenia Zdrowotnego przez Użytkownika jest możliwe wyłącznie po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu Formularza Kontaktowego, dokonaniu Płatności oraz ustaleniu terminu wizyty w Placówce.
    4. Szczegółowe regulacje i zasady korzystania z Formularza Kontaktowego znajdującego się w Serwisie Internetowym Doppler Instytut uregulowane zostały w Regulaminie Serwisu Internetowego Doppler Instytut, znajdującym się pod adresem: https://www.dopplerinstytut.pl/Doppler-Regulamin-kwalifikacji-on-line.pdf
  1. ZASADY KORZYSTANIA Z ANKIETY
    1. Administrator Serwisu prowadzi bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem Serwisu, zapewniając poprawność jego działania.
    2. Wyrażając zgodę na przestrzeganie Regulaminu na etapie przesyłania przez Użytkownika Ankiety jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków Regulaminu. 
    3. Użytkownik może wypełnić dostępną w Serwisie Ankietę, która jest w pełni anonimowa
      i dobrowolna. 
    4. Celem Ankiety jest wstępne oszacowanie prawdopodobieństwa wystąpienia schorzenia żylaków przymacicza u Użytkownika udzielającego odpowiedzi na pytania zawarte w Ankiecie.
    5. Ankieta ma charakter wyłącznie informacyjny – nie stanowi wywiadu lekarskiego ani diagnozy medycznej. Ankieta nie może być traktowana jako podstawa do oceny stanu zdrowia Pacjenta ani do wydania opinii lekarskiej. Wyniki uzyskane z Ankiety nie zastępują konsultacji medycznej, a ich celem jest jedynie zwiększenie świadomości zdrowotnej Użytkownika.
  1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
    1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane korzystaniem
      z Serwisu w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami bądź w inny sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem, jak i z przyczyn niezależnych od Administratora.
    2. Administrator nie jest zobowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych treści, które zostały wprowadzone przez Użytkownika do systemów teleinformatycznych Administratora. W razie pozyskania wiarygodnej informacji bądź urzędowego zawiadomienia o bezprawnym charakterze takiej treści bądź działalności z nią związanej, Administrator może usunąć taką treść i/lub zawiesić dostęp Użytkownika do Serwisu. W takim przypadku Administrator nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie treści, o której mowa w niniejszym ustępie, ani za zawieszenie dostępu do Serwisu.
    3. Administrator zastrzega sobie prawo do prowadzenia niezbędnych prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, mogących powodować tymczasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Użytkownikom korzystania ze Świadczeń Zdrowotnych.
    4. W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Administrator ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług medycznych, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
    5. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane z korzystaniem
      z Serwisu przez osobę nieuprawnioną, która na skutek zawinionego działania lub zaniechania Użytkownika uzyskała dostęp do Serwisu.
    6. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z:
      1. niedostosowania się Użytkownika do wymogów technicznych niezbędnych
        do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym Administrator dysponuje,
      2. braku możliwości dostępu do Serwisu wynikającego z przyczyn od Administratora niezależnych,
      3. awarii, przyczyn leżących po stronie dostawców Internetu, awarii sprzętu lub oprogramowania po stronie Użytkownika,
      4. niewłaściwego korzystania z Serwisu przez Użytkownika,
      5. utraty danych spowodowaną awarią sprzętu, systemu lub też innymi okolicznościami niezależnymi od Administratora,
      6. krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu domeny w przypadku planowanej, bieżącej obsługi serwera oraz oprogramowania Serwisu,
      7. oznaczenia wiadomości od Administratora do Użytkownika lub od Użytkownika
        do Administratora jako spam,
      8. niezastosowania się przez Użytkownika do Regulaminu, w szczególności zasad przesyłania Zgłoszeń.
    7. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie lub pośrednie konsekwencje i/lub szkody wyrządzone Użytkownikowi i/lub stronom trzecim w wyniku nieprawidłowego użycia Serwisu lub niemożności korzystania z Serwisu lub poszczególnych jego funkcjonalności. Administrator nie ponosi również odpowiedzialności za tzw. utracone korzyści, szkodę ekonomiczną itp.
    8. W przypadku zmiany danych osobowych Użytkownik jest obowiązany niezwłocznie zawiadomić o tejże zmianie Administratora, w przypadku zmiany adresu e-mail pod rygorem uznania wiadomości wysłanych na poprzedni adres za skutecznie doręczonych.
  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
    1. Użytkownik, będący konsumentem w rozumieniu art. 221 k.c. może odstąpić od Świadczenia Zdrowotnego, po wypełnieniu Formularza Kontaktowego, bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy tj. od dnia umówienia terminu wizyty w Placówce oraz uiszczeniu Płatności. 
    2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy w postaci realizacji usługi Świadczenia Zdrowotnego, o którym mowa powyżej może być złożone w formie pisemnej lub drogą elektroniczną na adres Administratora Formularza Kontaktowego. Dla zachowania
      14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  1. REKLAMACJE
    1. Użytkownikowi przysługuje prawo zgłaszania pytań, uwag i reklamacji w związku
      z korzystaniem z Serwisu.
    2. Wszelkie reklamacje związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem Serwisu oraz uwagi
      i pytania należy przesłać na adres e-mail: jan.swiercz@dopplerinstytut.pl, wraz ze wskazaniem:
      1. danych umożliwiających identyfikację Użytkownika, w szczególności podanie imienia, nazwiska i adresu elektronicznego, 
      2. zwięzłego opisu zgłaszanych zarzutów wraz z uzasadnieniem,
      3. określenie oczekiwań Użytkownika wobec Administratora i proponowanego sposobu usunięcia zgłaszanych naruszeń.
    3. Administrator rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Administrator w tym terminie powiadamia reklamującego o przyczynach opóźnienia, a także przewidywanym, niezbędnym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  1. NARUSZENIE ZASAD PRZEZ UŻYTKOWNIKA
    1. Administrator ma prawo do natychmiastowego pozbawienia Użytkownika możliwości korzystania z Serwisu w przypadku naruszenia przez Użytkownika Regulaminu i/lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  1. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE
    1. Minimalne wymagania techniczne potrzebne do korzystania z Serwisu i Usługi medycznej:
      1. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu z przeglądarką internetową wspierającą HTML 5,
      2. dostęp do poczty elektronicznej, 
      3. włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Zasady ochrony danych osobowych Użytkowników są określone w Polityce Prywatności i Polityce Cookies dostępnych pod adresem: https://drjanswiercz.pl/polityka-cookies
  2. Administratorowi przysługują autorskie prawa majątkowe do treści publikowanych w Serwisie. Żadne treści nie mogą być tym samym kopiowane, poprawiane, rozpowszechniane, pobierane, przekazywane, sprzedawane lub w inny sposób wykorzystywane w całości lub w części bez uprzedniej zgody Administratora, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  3. Administrator jest uprawniony do dokonania zmian Regulaminu.
  4. W przypadku zmiany Regulaminu, jego doręczenie Użytkownikowi odbywać się będzie poprzez umieszczenie nowej treści na stronie Serwisu. 
  5. Użytkownicy, którzy nie wyrażają zgody na zmiany niniejszego Regulaminu powinni powiadomić o tym Administratora poprzez przesłanie informacji w ciągu 30 dni od dnia poinformowania o zmianach zgodnie z pkt. 11.4. powyżej. 
  6. Prawem właściwym dla oceny skutków stosowania Regulaminu jest prawo polskie. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1/09/2025.

umów wizytę

określ schorzenie i typ wizyty

umów termin i szczegóły wizyty