REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO WWW.DRJANSWIERCZ.PL
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy dokument jest regulaminem, w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) (dalej: „Ustawa”). - Regulamin określa w szczególności warunki dostępu do treści zawartych na stronie internetowej Serwisu, a także zasady postępowania reklamacyjnego przez Jana Świercza prowadzącego indywidualną praktykę lekarską pod firmą Jan Świercz (adres prowadzenia działalności: ul. Zygmunta Wróblewskiego 64f, 05-250 Radzymin), pod numerem NIP: 9512372554, REGON: 146924484 („Jan Świercz”), przyjmujący Pacjentów w podmiocie leczniczym prowadzącym działalność leczniczą pod firmą DOPPLER INSTYTUT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Josepha Conrada 24/U4, 01-922 Warszawa), dla której Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego prowadzi rejestr pod numerem KRS: 0001062401, NIP: 1133014183, REGON: 386037610. („Doppler Instytut”).
- Właścicielem Serwisu znajdującego się pod adresem https://drjanswiercz.pl/ jest Jan Świercz.
- Korespondencję elektroniczną dotyczącą działania Serwisu należy kierować na adres
e-mail: jan.swiercz@dopplerinstytut.pl, natomiast przesyłki pocztowe należy kierować na adres: Conrada 24/U4, 01-922 Warszawa.
- Niniejszy dokument jest regulaminem, w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
- DEFINICJE
- Administrator – administratorem Serwisu jest Jan Świercz.
- Administrator Formularza Kontaktowego – administratorem formularza kontaktowego jest Doppler Instytut.
- Ankieta – dobrowolny i anonimowy formularz o charakterze informacyjnym, dostępny
w Serwisie, którego wyniki nie stanowią diagnozy medycznej, wywiadu lekarskiego ani porady medycznej. - Formularz Kontaktowy – formularz kontaktowy dostępny po przekierowaniu z Serwisu na stronę https://www.dopplerinstytut.pl/umow-wizyte#formularz, za pomocą którego Pacjent rejestruje się na wizytę stacjonarną w Placówce.
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
- Pacjent – osoba zwracająca się o udzielenie świadczeń zdrowotnych lub korzystająca ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Jana Świercza w Placówce Doppler Instytut.
- Placówka – miejsce wykonywania działalności leczniczej przez Doppler Instytut pod adresem ul. Josepha Conrada 24/U4, 01-922 Warszawa, ul. Surowieckiego 8, 02-783 Warszawa
- Płatność –płatność, do dokonania której Użytkownik jest zobowiązany po wypełnieniu Formularza Kontaktowego i umówienia terminu wizyty w Placówce, w celu rozpoczęcia Świadczenia Zdrowotnego.
- Regulamin – niniejszy „Regulamin korzystania z serwisu internetowego https://drjanswiercz.pl/”.
- Regulamin Serwisu Internetowego Doppler Instytut – regulamin serwisu internetowego dostępny na stronie Doppler Instytut, pod adresem: https://www.dopplerinstytut.pl/Doppler-Regulamin-kwalifikacji-on-line.pdf.
- Serwis – strona internetowa zarejestrowana pod adresem https://drjanswiercz.pl/.
- Serwis Internetowy Doppler Instytut – strona internetowa zarejestrowana pod adresem https://www.dopplerinstytut.pl/.
- Środki Komunikacji Elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykonywaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, w szczególności pocztę elektroniczną.
- Świadczenia Zdrowotne – usługi służące profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia oraz inne działania medyczne, wynikające z procesu leczenia lub przepisów odrębnych regulujących zasady ich wykonywania, złożone
z określonej procedury zdrowotnej, wymaganej do zrealizowania danego świadczenia medycznego, - Ustawa o Prawach Konsumenta (UPK) – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).
- Ustawa o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (UPP) – ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. 2009 Nr 52, poz. 417 z późn. zm.).
- Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną (UŚD) –ustawa z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). - Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która wypełnia Formularz Kontaktowy dostępny w Serwisie Internetowym Doppler Instytut celem umówienia terminu wizyty w Placówce.
- ZAGADNIENIA OGÓLNE
- Administrator zapewnia Użytkownikom połączenie z Serwisem poprzez Środki Komunikacji Elektronicznej w celu ułatwienia komunikowania się Użytkowników z Placówką.
- Wypełnienie i przesłanie Ankiety polega na anonimowym i dobrowolnym zaznaczeniu odpowiedzi przez Użytkownika. Wynik Ankiety wykazuje prawdopodobieństwo wystąpienia schorzenia żylaków przymacicza osoby wypełniającej Ankietę. Ankieta nie może zostać uznana za wywiad lekarski – nie można na jej podstawie orzec o stanie zdrowia Pacjenta, tym samym jej wynik nie jest w żaden sposób wiążący zarówno dla Pacjenta, jak i dla Jana Świercza.
- W celu wypełnienia i przesłania Formularza Kontaktowego należy skorzystać
z przekierowania z Serwisu na Serwis Internetowy Doppler Instytut pod adresem: https://www.dopplerinstytut.pl/umow-wizyte#formularz.
Wypełnienie Formularza Kontaktowego ma na celu umówienie się na wizytę w Placówce Doppler Instytut.
- ZASADY KORZYSTANIA Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO
- Administrator Formularza Kontaktowego prowadzi bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem Serwisu Internetowego Doppler Instytut, zapewniając poprawność jego działania.
- Wyrażając zgodę na przestrzeganie Regulaminu Serwisu Internetowego Doppler Instytut na etapie przesyłania przez Użytkownika Formularza Kontaktowego jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków Regulaminu Serwisu Internetowego Doppler Instytut.
- Rozpoczęcie korzystania ze Świadczenia Zdrowotnego przez Użytkownika jest możliwe wyłącznie po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu Formularza Kontaktowego, dokonaniu Płatności oraz ustaleniu terminu wizyty w Placówce.
- Szczegółowe regulacje i zasady korzystania z Formularza Kontaktowego znajdującego się w Serwisie Internetowym Doppler Instytut uregulowane zostały w Regulaminie Serwisu Internetowego Doppler Instytut, znajdującym się pod adresem: https://www.dopplerinstytut.pl/Doppler-Regulamin-kwalifikacji-on-line.pdf
- ZASADY KORZYSTANIA Z ANKIETY
- Administrator Serwisu prowadzi bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem Serwisu, zapewniając poprawność jego działania.
- Wyrażając zgodę na przestrzeganie Regulaminu na etapie przesyłania przez Użytkownika Ankiety jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków Regulaminu.
- Użytkownik może wypełnić dostępną w Serwisie Ankietę, która jest w pełni anonimowa
i dobrowolna. - Celem Ankiety jest wstępne oszacowanie prawdopodobieństwa wystąpienia schorzenia żylaków przymacicza u Użytkownika udzielającego odpowiedzi na pytania zawarte w Ankiecie.
- Ankieta ma charakter wyłącznie informacyjny – nie stanowi wywiadu lekarskiego ani diagnozy medycznej. Ankieta nie może być traktowana jako podstawa do oceny stanu zdrowia Pacjenta ani do wydania opinii lekarskiej. Wyniki uzyskane z Ankiety nie zastępują konsultacji medycznej, a ich celem jest jedynie zwiększenie świadomości zdrowotnej Użytkownika.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane korzystaniem
z Serwisu w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami bądź w inny sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem, jak i z przyczyn niezależnych od Administratora. - Administrator nie jest zobowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych treści, które zostały wprowadzone przez Użytkownika do systemów teleinformatycznych Administratora. W razie pozyskania wiarygodnej informacji bądź urzędowego zawiadomienia o bezprawnym charakterze takiej treści bądź działalności z nią związanej, Administrator może usunąć taką treść i/lub zawiesić dostęp Użytkownika do Serwisu. W takim przypadku Administrator nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie treści, o której mowa w niniejszym ustępie, ani za zawieszenie dostępu do Serwisu.
- Administrator zastrzega sobie prawo do prowadzenia niezbędnych prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, mogących powodować tymczasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Użytkownikom korzystania ze Świadczeń Zdrowotnych.
- W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Administrator ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług medycznych, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane z korzystaniem
z Serwisu przez osobę nieuprawnioną, która na skutek zawinionego działania lub zaniechania Użytkownika uzyskała dostęp do Serwisu. - Administrator nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z:
- niedostosowania się Użytkownika do wymogów technicznych niezbędnych
do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym Administrator dysponuje, - braku możliwości dostępu do Serwisu wynikającego z przyczyn od Administratora niezależnych,
- awarii, przyczyn leżących po stronie dostawców Internetu, awarii sprzętu lub oprogramowania po stronie Użytkownika,
- niewłaściwego korzystania z Serwisu przez Użytkownika,
- utraty danych spowodowaną awarią sprzętu, systemu lub też innymi okolicznościami niezależnymi od Administratora,
- krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu domeny w przypadku planowanej, bieżącej obsługi serwera oraz oprogramowania Serwisu,
- oznaczenia wiadomości od Administratora do Użytkownika lub od Użytkownika
do Administratora jako spam, - niezastosowania się przez Użytkownika do Regulaminu, w szczególności zasad przesyłania Zgłoszeń.
- niedostosowania się Użytkownika do wymogów technicznych niezbędnych
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie lub pośrednie konsekwencje i/lub szkody wyrządzone Użytkownikowi i/lub stronom trzecim w wyniku nieprawidłowego użycia Serwisu lub niemożności korzystania z Serwisu lub poszczególnych jego funkcjonalności. Administrator nie ponosi również odpowiedzialności za tzw. utracone korzyści, szkodę ekonomiczną itp.
- W przypadku zmiany danych osobowych Użytkownik jest obowiązany niezwłocznie zawiadomić o tejże zmianie Administratora, w przypadku zmiany adresu e-mail pod rygorem uznania wiadomości wysłanych na poprzedni adres za skutecznie doręczonych.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane korzystaniem
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Użytkownik, będący konsumentem w rozumieniu art. 221 k.c. może odstąpić od Świadczenia Zdrowotnego, po wypełnieniu Formularza Kontaktowego, bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy tj. od dnia umówienia terminu wizyty w Placówce oraz uiszczeniu Płatności.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy w postaci realizacji usługi Świadczenia Zdrowotnego, o którym mowa powyżej może być złożone w formie pisemnej lub drogą elektroniczną na adres Administratora Formularza Kontaktowego. Dla zachowania
14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- REKLAMACJE
- Użytkownikowi przysługuje prawo zgłaszania pytań, uwag i reklamacji w związku
z korzystaniem z Serwisu. - Wszelkie reklamacje związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem Serwisu oraz uwagi
i pytania należy przesłać na adres e-mail: jan.swiercz@dopplerinstytut.pl, wraz ze wskazaniem:- danych umożliwiających identyfikację Użytkownika, w szczególności podanie imienia, nazwiska i adresu elektronicznego,
- zwięzłego opisu zgłaszanych zarzutów wraz z uzasadnieniem,
- określenie oczekiwań Użytkownika wobec Administratora i proponowanego sposobu usunięcia zgłaszanych naruszeń.
- Administrator rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Administrator w tym terminie powiadamia reklamującego o przyczynach opóźnienia, a także przewidywanym, niezbędnym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- Użytkownikowi przysługuje prawo zgłaszania pytań, uwag i reklamacji w związku
- NARUSZENIE ZASAD PRZEZ UŻYTKOWNIKA
- Administrator ma prawo do natychmiastowego pozbawienia Użytkownika możliwości korzystania z Serwisu w przypadku naruszenia przez Użytkownika Regulaminu i/lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE
- Minimalne wymagania techniczne potrzebne do korzystania z Serwisu i Usługi medycznej:
- komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu z przeglądarką internetową wspierającą HTML 5,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
- Minimalne wymagania techniczne potrzebne do korzystania z Serwisu i Usługi medycznej:
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zasady ochrony danych osobowych Użytkowników są określone w Polityce Prywatności i Polityce Cookies dostępnych pod adresem: https://drjanswiercz.pl/polityka-cookies
- Administratorowi przysługują autorskie prawa majątkowe do treści publikowanych w Serwisie. Żadne treści nie mogą być tym samym kopiowane, poprawiane, rozpowszechniane, pobierane, przekazywane, sprzedawane lub w inny sposób wykorzystywane w całości lub w części bez uprzedniej zgody Administratora, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Administrator jest uprawniony do dokonania zmian Regulaminu.
- W przypadku zmiany Regulaminu, jego doręczenie Użytkownikowi odbywać się będzie poprzez umieszczenie nowej treści na stronie Serwisu.
- Użytkownicy, którzy nie wyrażają zgody na zmiany niniejszego Regulaminu powinni powiadomić o tym Administratora poprzez przesłanie informacji w ciągu 30 dni od dnia poinformowania o zmianach zgodnie z pkt. 11.4. powyżej.
- Prawem właściwym dla oceny skutków stosowania Regulaminu jest prawo polskie. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1/09/2025.